DOSTAWA GRATIS OD 199 zł | tel.: 44 724 30 00 | kom.: +48 509 419 739      

Reklamacje

Formularz reklamacji (pobierz)

 

Jak zareklamować produkt?

1. Przygotuj produkt z metką jubilerską oraz dowód zakupu lub inny dowód świadczący o dokonaniu zakupu w naszym sklepie np. potwierdzenie przelewu.

2. Wypełnij formularz reklamacyjny (pobierz).

3. Spakuj reklamowany produkt wraz z dokumentami. Dokładne zabezpiecz paczkę, tak by nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie. Odpowiedzialność za przesyłkę nadaną przez Konsumenta ponosi Konsument.

4. Spakowany towar wraz z dokumentami wyślij na adres:

Jubiler Barbara Buda, ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 3, 97-200 Tomaszów Mazowiecki

 

Ważne:

1. Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.

2. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami ustawy kodeksu cywilnego. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na zasadach określonych w przepisach prawa za wadę towaru w przypadku jej stwierdzenia przed upływem 2 lat od dnia zakupu.

3. W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, spełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie rękojmi. Wszystkie regulacje w zakresie rękojmi znajdują się w Regulaminie Sklepu.

4. Zegarki nabywane za pośrednictwem Sklepu Buda są objęte gwarancją producenta, o ile został do nich dołączony dokument gwarancyjny. Informacje o obowiązkach gwaranta i uprawnieniach przysługujących Klientom, czasie trwania gwarancji producenta, zakresie terytorialnym ochrony gwarancyjnej znajdują się w dokumencie gwarancyjnym producenta. Prosimy w pierwszej kolejności sprawdź informacje znajdujące się w gwarancji producenta.

Drogi Użytkowniku

Aby móc świadczyć Ci usługi na najwyższym poziomie serwis stosuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisywane w Twojej przeglądarce internetowej. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce.